Про нові можливості для споживачів електричної енергії, які зроблять комфортнішим обмін інформацією з енергетиками, розповідає директор комерційний ПрАТ «Рівнеобленерго» Андрій Ахромкін:
Андрій Ахромкін
- Для того, щоб спростити процедуру передачі показників лічильника населенням кілька років тому було створено особистий кабінет побутового споживача (на сьогодні він налічує більше 70 тисяч користувачів), покази можна передавати також за допомогою СМС, електронної пошти pokaz@roe.vsei.ua чи VIBER.
Так само Рівнеобленерго пропонує і підприємцям - непобутовим споживачам - сервіс, який дозволить дистанційно, безкоштовно, без особистого відвідування компанії обмінюватися інформацією – особистий кабінет юридичного споживача. Відтепер його функції ще більше вдосконалені:
- Питання спрощення процесу подачі показників приладів обліку, формування рахунків для оплати, коригування договірних величин так званими юридичними споживачами вже давно на порядку денному. Справа в тому, що ці дії мають бути підтверджені документально. Саме тому, непобутовим споживачам доводиться особисто подавати документацію аби звітність була підтверджена підписами та печатками. Не секрет, що через це у наших районах електричних мереж виникають черги.
Між тим, у нас працює кабінет юридичного споживача. Раніше аби стати його користувачем потрібно було відвідати абоненський відділ РЕМ, укласти відповідну угоду, а для обміну інформацією від його користувачів вимагався електронний цифровий підпис. Відтепер реєстрація відбувається дистанційно, а споживачу пропонується використовувати сервіс в зручний для нього спосіб - з використанням електронних підписів та без. Адже ми прагнемо повністю перевести наше спілкування зі споживачами у безпаперову форму, хочемо, щоб нашим клієнтам було комфортно, аби вони економили свій час. За умови користування оновленим особистим кабінетом юридичного споживача підприємець взагалі може не відвідувати структури Рівнеобленерго.
Варто зауважити, що без електронного цифрового підпису все ж необхідно буде раз у квартал навідатися до нас для обміну підтверджуючими паперовими документами. У випадку ж наявності у підприємця електронного цифрового підпису такі візити взагалі непотрібні! З допомогою ЕЦП, отриманого у ДФС чи через сервіс АЦ «Цезарис» усі питання, пов’язані з розрахунком за електроенергію можна буде вирішити дистанційно.
До слова, на офіційному сайті ПрАТ «Рівнеобленерго», реєструючись в особистому кабінеті, Ви можете детально ознайомитись з умовами використання сервісу, на усі запитання готові надати відповідь наші фахівці особисто та в телефонному режимі, за номерами 0362 694-298, 067 6204411, 050 4904411, 093 3204411. Окрім того, до нас можна звернутися за допомогою електронної пошти – Contact@roe.vsei.ua – усім радо відповімо та надамо необхідну консультацію! Також, за потреби, допоможемо з отриманням електронного цифрового підпису. Запрошуємо в безпаперовий світ можливостей Рівнеобленерго!