Прикладом для новацій в обслуговуванні траси стане досвід львів'ян. Там 200 кілометрів міжнародної траси від Бродів до Стрия обслуговує турецька компанія. Роботи фінансує Європейський банк реконструкції та розвитку. Відомо, що міжнародні експерти уже приїздили на Рівненщину — для обстеження ділянки дороги Київ-Чоп, яка має протяжність 186 кілометрів.
Володимир Квачук, директор ДП «Рівненський облавтодор»:
— У нас в десять разів менше фінансування, ніж в іноземної компанії. Якщо на Львівщині на 200 кілометрів траси Київ-Чоп виділяють 1 мільярд 200 мільйонів гривень, то в нас на 5 тисяч кілометрів доріг області — лише 200 мільйонів гривень. Дубенська дорожно-експлуатаційна дільниця, яка обслуговує 500 кілометрів доріг області, має 6 одиниць техніки. А іноземці на 200 кілометрів мають 21 одиницю техніки. За такого фінансування кожен впорається з роботою на відмінно. Але треба пам'ятати, що Європейський банк реконструкції та розвитку зараховує ці гроші як позику. Тому цей кредит будуть віддавати ще наші діти.
Олександр Гончарук, заступник директора з експлуатаційного утримання автомобільних доріг Рівненського облавтодору:
— Капітально трасу Київ-Чоп у 2009 році ремонтували іноземні компанії. Від Львова до Рівного працювала італійська фірма «Тодіні», відрізком від Рівного до Корця займалася турецька компанія «ОНУР» та на об'їзній Рівного — азербайджансько-німецька компанія Azerkorpu-Autobahn LLC. По всіх цих ділянках дороги щебенево-мастиковий асфальтобетон в тріщинах. Зараз кількість пошкодженого асфальтного полотна становить майже тисячу квадратів. Ми взяли його на детальний аналізи. Невдовзі стане ясно, чому асфальт не тримається купи — адже у тріщини забивається вода, а згодом утворюються ями.