В обідню пору 6 серпня жінці з Рокитного надійшло повідомлення, яке отримували чимало жителів Рівненщини - про заблокування банківської картки. У тому ж смс зазначалися номери телефонів, куди нібито слід звернутися. Напевно, жінка не чула та не читала про подібні шахрайства, якщо без передстороги зателефнувала за вказаними номерами та повідомила псевдо-банкірам банківські реквізити та коди доступу до рахунку, що надходили в подальшому на телефон жертви через смс.
Лише після дзвінка на справжню «гарячу» лінію банку 28-річна жителька селища Рокитне зрозуміла, що шахраї заволоділи її грішми, а це 8 тисяч 800 гривень.
Правоохоронці звертаються вчергове до громадян! Будьте обачні і пам’ятайте, що працівники банків НІКОЛИ не запитують персональних даних клієнтів у телефонному режимі, адже володіють необхідною інформацією, тому подібні запитання повинні викликати у вас підозри.
Якщо Вам зателефонував такий «співробітник», негайно завершіть розмову, зверніться на «гарячу» лінію банку, номер якої зазначений на звороті картки, та перевірте інформацію, яку Вам озвучили невідомі по телефону. У разі необхідності,заблокуйте картку і не телефонуйте у відповідь на незнайомі номери, які надходять разом із смс про заблокування картки.
Головна умова фінансової безпеки – нерозголошення конфіденційних даних: ПІН-код картки, пароль доступу до рахунку або послуг банку, CVV-код картки, строк її дії, номер паспорта, ІПН тощо. Це конфіденційна інформація і передача її третім особам категорично заборонена.